το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.
το όνομα Απολλώνιον συνώνυμο του μέτρου, της νηφάλιας σκέψης και της αρμονίας.

Προσιτή πολυτέλεια και ποιότητα στην κρίση

Η Απολλώνιον ΑΒΕΕ, δραστηριοποιείται στην παραγωγή προϊόντων ζύμης και ζαχαροπλαστικής και στην ανάπτυξη αλυσίδας ομώνυμων καταστημάτων, και ανήκει στην εταιρεία Κραμολέγκος. Με στόχο να προσφέρει καθημερινή γευστική απόλαυση στον καταναλωτή, διατηρεί σήμερα 24 καταστήματα ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ σε κομβικά σημεία της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και συνεχώς αναπτύσσεται.

Παράλληλα, η  Απολλώνιον ΑΒΕΕ ασχολείται με την χονδρική πώληση ή “FOOD SERVICE”, προμηθεύοντας με τα προϊόντα της ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφέ, αεροπορικές εταιρείες, κυλικεία νοσοκομείων, πανεπιστημίων, εργοστασίων, σχολείων, επιχειρήσεων κ.λ.π.

Ο κ. Βασίλης Ευαγγέλου Διευθύνων Σύμβούλος της  Απολλώνιον αναπτύσσει δυναμικά την αλυσίδα που ξεκίνησε από το πρώτο κατάστημα στην οδό Νίκης του Συτάγματος
Μέσα στην κρίση, την τριετία 2010-12, η αλυσίδα ισχυροποίησε την θέση της στην αγορά µε τη δηµιουργία επτά νέων καταστηµάτων και παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 14%, ενώ σχεδιάζει το άνοιγµα νέων καταστηµάτων µε τη µέθοδο franchise.

Οπως εξηγεί ο κ. Ευαγγέλου, «το ψωμί, ως βασικό είδος διατροφής, έχει εξ ορισμού ανελαστική ζήτηση και ως εκ τούτου παρουσιάζει μια σταθερή κατανάλωση. Με δεδομένο ότι οι καταναλωτές έχουν μειώσει τις δαπάνες τους για γρήγορο και εκτός σπιτιού φαγητό καλύπτουμε και άλλες ανάγκες πέρα από το ψωμί, προσφέροντας προϊόντα όπως αρτοσκευάσματα, σάντουιτς, γλυκά κ.λπ., με γνώμονα μια πολύ υψηλή σχέση ποιότητας - τιμής». Περιγράφοντας την κατάσταση στην αγορά σημειώνει: «Η αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση απότ ο 13 στο 23% μείωσε κατά 10% το τζίρο με τις ίδιες εισπράξεις. Αν αυτό δεν αλλάξει αργά η γρήγορα όλος ο κλάδος θα εξαφανιστεί. Ηδη πλήττονται οι μικρότεροι και οι μεγαλύτερες αλυσίδες επωφελούνται από το ότι συνδυάζουν τέσσερα μαγαζιά σε ένα. Είναι και φούρνοι και ζαχαροπλαστεία και καφέ και αναψυκτύρια. »

πηγή